FAQ2021-06-29T14:43:38+01:00

Veel gestelde vragen FAQ

Bekijk hier de meest gestelde vragen

Wordt het abonnement stilzwijgend verlengd?2022-05-19T10:35:15+01:00

Zodra de contractduur is verlopen is je abonnement altijd per maand opzegbaar.

Kan ik gebruik maken van lockers?2021-02-16T08:55:39+01:00

Ja, er zijn ruim voldoende lockers aanwezig waarin je je spullen kunt opbergen. Daarvoor kun je een slot kopen bij de balie. De kosten voor het cijferslot bedragen eenmalig € 5,-.

Kan ik even kijken bij FIT2GO?2022-05-29T13:08:53+01:00

Ja, bij binnenkomst kun je je melden bij de baliemedewerker. Hij/zij geeft je meer informatie en beantwoord al je vragen.

Kan ik douchen en naar de sauna?2021-02-16T08:57:15+01:00

Er zijn douche faciliteiten aanwezig. Er zijn geen sauna-faciliteiten aanwezig. Door deze extra luxe faciliteiten(zoals sauna) weg te laten, kunnen wij deze scherpe tarieven aanbieden.

Wat is de leeftijdsgrens bij FIT2GO om zelfstandig te mogen trainen?2021-02-16T09:02:42+01:00

Deelnemers van 16 jaar en ouder kunnen zelfstandig trainen bij FIT2GO. Onder begeleiding van een ouder is de minimale leeftijd 14 jaar

Wat zijn de openingstijden van FIT2GO?2021-02-16T08:53:57+01:00

Wij zijn geopend op maandag tot en met donderdag van 8.00 tot 22.00 uur, op vrijdag van 8.00-21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 14.00 uur.

Is er begeleiding bij FIT2GO?2021-02-26T13:26:03+01:00

Ja, er is altijd een medewerker aanwezig aan wie je vragen kunt stellen over je trainingsapparaat en/of oefeningen. Je kunt altijd een afspraak maken met één van de trainers, dan werken we samen naar je persoonlijke doelstelling toe. Voor maar €9,95 per 4 weken helpen we je met een schema op maat en dat passen we iedere 4-8 weken aan. Indien gewenst meten we wekelijks je gewicht en vet%. Tevens kun je dan ook gebruik maken van onze app voor je schema en resultaten.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?2022-02-25T09:18:14+01:00

Na afloop van de contracttermijn geldt een opzegtermijn van één contributieperiode van 4 weken. Stopzetting van de Overeenkomst kan middels email: administratie@fit-2-go.nl

Kan ik zonnen?2020-11-27T18:06:22+01:00

Ja, m.u.v. Uithoorn, bij FIT2GO kun je (óók als niet lid) zonnen onder onze luxe Ergoline-zonnebank. Bij FIT2GO zon je altijd voor € 7,50!

Kan ik een proeftraining volgen?2022-05-29T13:26:55+01:00

Ja, je kunt bij FIT2GO een proeftraining volgen. Dit is geheel. Tijdens deze training krijg je van ons ook een rondleiding. Zo kun je zelf ervaren hoe de sfeer bij ons is, hoe onze club er van binnen uitziet en welke faciliteiten er zijn. De proefles is alleen op afspraak. Je kunt je wel alvast aanmelden via de website.

Kan mijn tatoeage tegen zonlicht?2020-11-27T18:00:26+01:00

Na verloop van tijd zullen alle tatoeages iets slijten en verbleken, maar dat is niet een direct gevolg van ultraviolette straling. Wel kunnen sommige kleuren inkt, met name groen en rood, in combinatie met zonlicht een allergische reactie oproepen. Blijkt dit het geval, dan kunt u tatoeages in de zon of op de zonnebank het beste afdekken of beschermen met een anti-zonnebrandmiddel met een hoge tot zeer hoge bescherming (SPF van 20 of hoger).

Hoe kan ik betalen?2022-05-29T13:11:17+01:00

Je abonnement wordt via automatische incasso afgeschreven. Online betalingen, zoals op onze website of middels een e-mail betalingsherinnering worden per iDeal-betaling verwerkt. Overige producten zoals consumpties en je eenmalige inschrijving op de club, worden aan de balie per pin betaald. Bij FIT2GO kan uitsluitend per pin worden betaald.

 

 

Kan ik parkeren om en nabij FIT2GO?2021-02-16T08:56:19+01:00

Ja, om het gebouw is voldoende parkeergelegenheid, ook bij de naastgelegen panden. LET OP: parkeer niet op de stoep (de politie controleert regelmatig). Denk er ook al bij het parkeren om het pand mag geen overlast worden veroorzaakt voor omliggende panden.

Moet ik bij FIT2GO lid zijn om te mogen zonnen?2020-11-27T11:35:27+01:00

Nee, je hoeft geen lid bij FIT2GO te zijn om gebruik te maken van de zonnebank..

Tegelijkertijd medicijnen en zonnebank gebruiken?2020-11-27T17:59:59+01:00

Het is van een aantal medicijnen bekend dat deze de gevoeligheid van de huid verhogen. Dit is vooral vaak het geval bij antibiotica, sulfonamiden, psychofarmaca, kalmerende middelen en diuretica. Ook bruiningsmiddelen die psoralen of cumarine bevatten zorgen ervoor dat de huid gevoeliger wordt. In twijfelgevallen raden wij je aan dit eerst aan de huisarts te vragen, zodat je zonder risico van je zonnebad kunt genieten.

Kan ik iets drinken bij FIT2GO?2022-05-29T13:35:09+01:00

Ja, bij de bar zijn proteïne shakes, sportdrank, koffie en thee verkrijgbaar. De prijzen zijn laag.

Ik ga op vakantie. Kan ik mijn abonnement dan tijdelijk stopzetten?2022-02-25T09:17:42+01:00

Nee, dit is niet mogelijk.

Zonnen is toch slecht?2020-11-27T17:59:23+01:00

Zoals met veel dingen, waar té voor staat is niet goed. Zon met mate, niet langer dan 30 minuten per keer en niet vaker dan 1x per week (tenzij je gaat kuren). Helaas wordt vaak de negatieve kant van zonnen benadrukt maar wist je dat zonnen juist eczeem, psoriasis en acne kan verhelpen? En dat zonlicht als enige vitamine D3 kan aanmaken waardoor osteoporose (botontkalking) tegen wordt gegaan? Of dat tijdens zonnen endorfine wordt aangemaakt, het zelfde stofje waarvan je “happy” wordt?
Kijk voor alle vragen over zonnen/zonlicht op www.svzinfo.nl

Hoe kan de prijs zo laag zijn?2020-11-27T11:27:40+01:00

Bij FIT2GO betaal je alleen voor de faciliteiten waar je gebruikt van maakt. Zoals onbeperkt fitness, het deelnemen aan groepslessen en onze luxe Ergoline-zonnebank. Zo maken we fitness voor iedereen toegankelijk en betaalbaar. Kijk maar eens naar onze scherpe tarieven.

Een douche nemen na de zonnebank?2020-11-27T17:59:12+01:00

Het gerucht dat een verfrissende douche na de zonnebank ervoor zorgt dat het bruin weer wordt weggewassen en -geschrobd, klopt absoluut niet. De bruine tint ontstaat in de huid, niet op de huid. Verzorg je huid met een douche en een vochtinbrengende crème, dan komt het bruin beter tot zijn recht.
* Wanneer je een zonnecosmetica gebruikt met een bronzer (zelfbruiner) is het wel verstandig een paar uur te wachten i.v.m. de inwerking van de crème en de optimalisering van de bronzer. Gebruik na het douchen wel een aftersun product.

Kan ik mijn abonnement tussentijds ook wijzigen?2022-02-25T09:19:28+01:00

Ja, het is mogelijk om je abonnement tussentijds te upgraden. Upgraden: dit kan op ieder moment, de ingangsdatum van je upgrade wordt de nieuwe ingangsdatum van je abonnement. Downgraden is uitsluitend mogelijk aan het einde van je contractduur. Het is niet mogelijk om je abonnement tussentijds te downgraden. Vraag bij de balie naar de mogelijkheden.

Kan ik direct beginnen met sporten als ik me heb ingeschreven?2022-02-25T09:16:39+01:00

Ja, na inschrijving kun je direct bij ons beginnen met sporten. Je hebt dan nog geen pasje, maar deze zal bij je eerstvolgende bezoek klaarliggen bij de balie.

Welk abonnement past het beste bij jou? Ontdek het hier.

Ga naar de bovenkant